Frakt & Returpolicy
LOLLY Frakt är alltid fri oavsett hur stor din order är.
SAMMANFATTNING
- Fri frakt gäller för alla länder i norden.
- Det kan ta 1-2 dagar att skicka iväg er produkt. Helger jobbar vi inte så beställer du på en helg börjar paketet bearbetas på måndagen.
- Frågor? vi har anställda som svarar alla era frågor på info@lolly.se
- Våra leveranser hanteras av våra tredjepartsföretag, vilket innebär att de kan skicka produkterna en eller två dagar senare än vi planerar. Det betyder också att vi inte kan garantera att produkterna levereras samma dag som vi planerat.
Garantivillkoren gäller när:
- Varorna är inte skadade
- Originalförpackningen finns fortfarande kvar
- Varorna är i gott skick för återförsäljning av oss
- Varorna omfattas inte av ovan nämnda undantag
- Avbokningen är skriftlig och skickas med returen
- Detta arrangemang gäller inte undantag/varor utan returrätt
Vissa typer av artiklar kan inte returneras:
- Förgängliga produkter (mat, blommor och växter)
- Produkter på mått
- Hygienprodukter (skönhetsprodukter)
- Farliga produkter (brandfarliga vätskor eller gaser)
- Produkter som köps med rabatt eller presentkort
Om du har några frågor eller funderingar om någon av våra produkter eller våra garantivillkor, är du välkommen att kontakta vårt dedikerade kundserviceteam.
Återbetalning
Vi kommer att informera kunden när vi har tagit emot och kontrollerat de returnerade artiklarna. Efter godkännande får du automatiskt tillbaka pengarna via den betalningsmetod du använde vid ditt köp.
Det kan ta upp till 14 arbetsdagar för banken eller kreditkortsföretaget att behandla och utfärda återbetalningen. Observera att vi inte kan bära returkostnaderna.
ÄGANDE OCH RISK
För att säkerställa snabba leveranstider, när din beställning har gjorts, kan vi inte göra ändringar eller avbeställa din order. Om du gjort fel i din leveransadress, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post till info@lolly.se. Alla leveransdatum eller tid som anges av oss är endast en bäst uppskattning och LOLLY ansvarar inte för förlust eller skada som du har lidit genom någon rimlig eller oundviklig leveransförsening. När produkten skickats, LOLLY tar inte ansvar för förlust eller skadade föremål under transporten. I det osannolika fallet att din beställning inte tas emot inom den förväntade leveranstiden.